Interference mezi obrazovkou a seriovym portem

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Leden 27 12:00:28 CET 2000

:> zkousim si propojit dva pocitace po seriove lince,

mohli by ste prosim Vas napisat nejake _velmi_ strucne HOW-TO ?

man slattach som pozeral .. ale napr. mi z toho nebolo jasne aky seriovy
kabel na to potrebujem .. ci klasicky, alebo nieco na sposob CISCO console
cabel ( ala krizene TP do seriovej koncovky )

mozno by stacilo nakopnut a pripadne konfiguracia na vasich strojoch ( ako
example )

ak je to dolezite, tak by som potreboval preppojit dva zhodne systemy, co sa
tyka typu a verzie ( Mandrake 6.x)

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying