journaling fs na linux

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Čtvrtek Leden 27 12:50:31 CET 2000

zde mam pouze jednu poznamku:

> uplne vsechny
>
> Je to opravdu tak? Pokud ano tak dost nechapu k cemu to je
> dobre. To uz by
> bylo lepsi zrusit cache a write() operace se vrati az pote co
> jsou data
> skutecne zapsana na disk.

co kdyz vam behem toho zapisu neco selze (vypne se prod, podela se disk
atd.). co s tim bude delat? od toho mate journaling fs.

k samotne diskusi jsem cetl (uz bohuzel nevim kde), ze zasadni problem
journaling fs je v tom, ze jednotlive verze nejsou moc kompatibilni, takze
nejaky upgrade na novejsi verzi je problem. uznavam, ze jsem s tim zatim nic
nezkousel.

Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic