pthreads + dmalloc

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 27 14:02:20 CET 2000

On Thu, 27 Jan 2000, Michal Krause wrote:

> Ja se snazim, ale zdrojak ctu uz od vcerejska od vecera furt dokola a
> porad nic. Prisaham na cervenou :), ze tam neni zadny *alloc() az na ty,
> co jsem jmenoval a zbytek kodu behal doposud v jinem programu bez leaku...

Treba to je stesti (i to obcas sedne na programatory :-)

> No dobre, jdu zase cist zdrojak. Respektive jdu zakomentovavat
> potencialne problematicke pasaze... :)

 A musi byt ten leak jen u allocu? Co treba nejake prehozeni pointu a volani
free() na neco co neni, nebo spatne propocitani velikosti toho so ma vratit
malloc() (az moc programatoru pise malloc(cislo) a pritom velikost nejakeho
datoveho typu nemusi byt fixni na vsech architekturach/knihovnach ...atd),
je vsechno strneco() opravdu ready? ..atd ..atd.

							Karel