nVidia Riva TNT2 vs. Vanta

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 27 12:51:57 CET 2000

On Thu, Jan 27, 2000 at 11:37:12AM +0000, Marek Picka wrote:

> Framebuffer je hoooooodne pomalej, ksyz existuje naticni driver tak
> ho neni proc pouzivat (teda mimo tucnaka pri bootu ;-)

  dlouho jsem ho pouzival, nez jsem zprovoznil nativni x-server (ati rage
  128). Je v zacatcich, takze se xxxfb moc rychlostne nelisi od vesafb
  (bohuzel). Je pomaly - ale zase to necvaka v monitoru pri prechodu z
  konzole ;-) Az nekdo poradne doklofe akceleraci, bude rychlejsi. Ono Linuxu
  vubec chybi nejake poradne akcelerovane rozhrani v kernelu, na ktere by se
  ostatni napojili...

    Ferda Prantl

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz
www: http://www.ff.cuni.cz/~prantl