pthreads + dmalloc

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Leden 27 13:52:59 CET 2000

On 27/01/2000, Karel Zak - Zakkr wrote:

>  Je to teda OT a drze (sorry), ale neuchylujes se zase k nejakym debug
> nastrojum na misto pohledu do zrojaku :-) Ten program jiste neni tak
> velky aby se nedalo zjistit misto kde a kdy se zacina chovat divne.

Ja se snazim, ale zdrojak ctu uz od vcerejska od vecera furt dokola a
porad nic. Prisaham na cervenou :), ze tam neni zadny *alloc() az na ty,
co jsem jmenoval a zbytek kodu behal doposud v jinem programu bez leaku...

No dobre, jdu zase cist zdrojak. Respektive jdu zakomentovavat
potencialne problematicke pasaze... :)

S pozdravem