Preklad jadra - unresolved symbols.

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Leden 27 11:43:58 CET 2000

On Thu, 27 Jan 2000, Martin `MJ' Mares wrote:

:    Je to normalni jadro 2.2.14 nebo redhatovske?

 Normalni. (S uvedenaym s3 patchem, ktery by - aspon, co jsem si ho
prohlizel - na uvedene veci nemel mit vliv).

:    Mate zapnute nebo vypnute CONFIG_MODVERSIONS?

Ano, mam zapnuty vsechny ops~ny, ktere se tykaji modulu.

: > P.S. Kdyz uz jsem u toho ptani, poradil by nekdo, jak se aplikuje patch,
: > ktery vznikl porovnanim souboru "nejaka/cesta/neco.orig" a
: > "nejaka/cesta/neco"? Porad mi to hlasi, ze nevi, jaky soubor to ma
: > patchovat a uz me nebavi, to tam neustale zadavat rucne. V manu jsem nic
: > kloudneho nenasel.
:
:    Zkuste pouzit switch '-p'.

To prave nepomuze. To by ten patch imho musel vzniknout porovnanim souboru
"cesta-a/neco" a "cesta-b/neco". Tak jsem to vzdycky delal. Jenze v
posledni dobe se na me vali patche, ktere porovnaji "cesta/neco.orig" a
"cesta/neco", cili odtrzeni prefixu  nepomuze, potrebuji odtrhnout suffix.

Petr Tomasek

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se mili za co stydit.