Preklad jadra - unresolved symbols.

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Leden 27 14:23:57 CET 2000

Zdravim,

> Ano, mam zapnuty vsechny ops~ny, ktere se tykaji modulu.

   V tom pripade doporucuji jednak vypnout CONFIG_MODVERSIONS a jednak
promazat v /lib/modules vsechny moduly patrici k te same verzi jadra.

> To prave nepomuze. To by ten patch imho musel vzniknout porovnanim souboru
> "cesta-a/neco" a "cesta-b/neco". Tak jsem to vzdycky delal. Jenze v
> posledni dobe se na me vali patche, ktere porovnaji "cesta/neco.orig" a
> "cesta/neco", cili odtrzeni prefixu  nepomuze, potrebuji odtrhnout suffix.

   Ja si myslim, ze pri spravnem -p by mel byt patch schopen se s temito
vecmi vyrovnat automaticky. A verze, kterou pouzivam ja (patch 2.4, nejspis
jiz ponekud starsiho data), si s tim hrave poradi.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"You can't do that in horizontal mode!"