Fwd: Re: sendmail a spustanie scriptov

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Leden 27 14:50:57 CET 2000

Ja jsem se tam predminuly tyden pokousel pripojit vratilo mi to adresu
na ktery jsem mel poslat prazdny mail, po odeslani mi
se mi vratil zpatky ze tato adresa neexistuje,.
Psal jsem spravci co mam delat a nedostal jsem odpoved.
Takze predpokladam ze ani nikdo dalsi se tam nedostane.

Jinak pokud prejdete RH 5.2 na RH6.1 tak mam dojem ze Vam se naskytne tento problem
A to uz sem tak trochu patri. Jinak mam dojem ze jste posilal v minulosti nekolik mailu k CISCU
a to sem taky nepatri.
Dan