Fwd: Re: sendmail a spustanie scriptov

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Leden 27 14:58:15 CET 2000

> Jinak pokud prejdete RH 5.2 na RH6.1 tak mam dojem ze Vam se naskytne tento problem
> A to uz sem tak trochu patri. Jinak mam dojem ze jste posilal v minulosti nekolik mailu k CISCU
> a to sem taky nepatri.
> Dan

Prechadzam a ziadne problemy neregistrujem..resp. ked su tak sa okamzite
bez problemov poriesia.... Ale Vas probelm so sietou moze byt inaksi ako
riesim ja tu. A s CISCOM som takisto problemy velke nemal...a ked tak sa
poriuesili,a le zase to mozu byt inaksie ako Vase.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }