pthreads + dmalloc

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 27 16:38:20 CET 2000

On Thu, 27 Jan 2000 Radek_Sedmak na eurotel.cz wrote:

> A neni ten zdrojak Open Source ze bych se na to kouknul :)))

Vzdyt jsem mu to rikal at to da mezi lidi a oni se mu v tom radi budou
stourat a posilat mu dopisy typu "..a hele proc tam mas todle a nemas tam
radeji tamto...", Open Source na opravdu sve kouzlo :-) (bez ironie)

						Karel

PS. mozna budu jednou taky neco takoveho psat a najit nekde inspiraci neni
nikdy spatne..., takze jak zni ta URL s tema zdrojakama :-)