pthreads + dmalloc

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Leden 28 11:53:03 CET 2000

On 27/01/2000, Karel Zak - Zakkr wrote:

> Vzdyt jsem mu to rikal at to da mezi lidi a oni se mu v tom radi budou
> stourat a posilat mu dopisy typu "..a hele proc tam mas todle a nemas tam
> radeji tamto...", Open Source na opravdu sve kouzlo :-) (bez ironie)
>
> 						Karel
>
> PS. mozna budu jednou taky neco takoveho psat a najit nekde inspiraci neni
> nikdy spatne..., takze jak zni ta URL s tema zdrojakama :-)

Tak Vam panove pekne dekuju :)

Zhruba 30% sveho pracovniho casu venuju advokacii open source a vy ted
ze mne udelate prede vsemi pokrytce :), protoze ja ty kody zverejnit
nemuzu. Bohuzel jsou tam vazby, ktere to znemoznuju...

A jinak jsem uz nasel ten problem, ale stejne se mi ho nedari vyresit.
Ten program se nafukuje jenom kdyz volam gethostbyaddr_r(). Ale nikde
jsem nenasel zadne info o tom, ze by si tato funkce neco alokovala,
vsechno by mela dostat jako parametry :(

S pozdravem