X 3.3.5 a shared libraries

Jiri Moninec moninec na volny.cz
Středa Leden 26 18:22:11 CET 2000

Dobry den,

> : nainstaloval jsem si XFree 3.3.5 a Xserver XF86_SVGA mi pri spusteni pise
> : nasledujici chybu:
>
> : XF86_SVGA: error in loading shared libraries
> : : undefined symbol: __register_frame_info

> Nepisete na aku distribuciu ste to instaloval, ale toto

instaloval jsem to na Debian 2.1 Slink,

ted jsem stahnul X3.3.6 a zase chyba:

/usr/X11R6/bin/X: error in loading shared libraries
: undefined symbol: __rawmemchr

> je pomerne typicky prejav aplikacie kompilovanej
> egcs a kniznice libc kompilovanej gcc 2.7.x.

Da se najak zjistit cim je kompilovana libc v Debianu? Nebo popr. cim jsou
kompilovany binarky XFree86?

> Mozu to byt aj subtilnejsie dovody, ale toto
> je najpravdepodobnejsie.

Nekdo tady psal ze jsem asi stahnul verzi pro glibc2.0 a mam glibc2.1, to
skutecne mam, ale binarky jsem stahoval urcite pro glibc2.1, u vetsich
programu jsem skoro vzdycky odkazany na binarky, na kompilace totiz nemam
misto

Jirik

--

Jsem pro vsechno, co je proti necemu.

  mailto: moninec na volny.cz	Jiri Moninec, jr.
  icq: 31854127 		student of Mendelovo gymnazium Opava
  iso-8859-2 friendly	 	Czech republic