X 3.3.5 a shared libraries

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 27 18:22:38 CET 2000

On Wed, Jan 26, 2000 at 06:22:11PM +0100, Jiri Moninec wrote:
> Dobry den,

> instaloval jsem to na Debian 2.1 Slink,
>
> ted jsem stahnul X3.3.6 a zase chyba:
>
> /usr/X11R6/bin/X: error in loading shared libraries
> : undefined symbol: __rawmemchr
>
> Nekdo tady psal ze jsem asi stahnul verzi pro glibc2.0 a mam glibc2.1, to
> skutecne mam, ale binarky jsem stahoval urcite pro glibc2.1, u vetsich
> programu jsem skoro vzdycky odkazany na binarky, na kompilace totiz nemam
> misto

  slink je postaven na glibc 2.0 a chybejici __register_frame_info
  je z glibc 2.1 - alespon tak to vysvetlili na strance, odkud jsem stahoval
  ati rage 128 x-server (dokonce tam pridali libregframe, kterou jsem
  soupnul do LD_PRELOAD)

  Stahnete si binarky pro glibc 2.0 (jestli jste neudelal dist-upgrade
  na potato)

    Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."