X 3.3.5 a shared libraries

Jiri Moninec moninec na volny.cz
Čtvrtek Leden 27 19:22:57 CET 2000

>   slink je postaven na glibc 2.0 a chybejici __register_frame_info
>   je z glibc 2.1 - alespon tak to vysvetlili na strance, odkud jsem stahoval
>   ati rage 128 x-server (dokonce tam pridali libregframe, kterou jsem
>   soupnul do LD_PRELOAD)

dik moc za radu, kamos mi rikal, ze slink je na glibc2.1 a me nenapdlo si
to overit ve faq, no nic to se stava

>   Stahnete si binarky pro glibc 2.0 (jestli jste neudelal dist-upgrade
>   na potato)

asi si pockam na finalni verzi a pak upgradnu

diky moc vsem kdo se mym problemem zabyvali

--

Jsem pro vsechno, co je proti necemu.

  mailto: moninec na volny.cz	Jiri Moninec, jr.
  icq: 31854127 		student of Mendelovo gymnazium Opava
  iso-8859-2 friendly	 	Czech republic