Cesky tisk - uvaha

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Leden 28 00:03:42 CET 2000

   From: Peter Lacus <zorba na pobox.sk>
   Date: Thu, 27 Jan 2000 17:42:04 +0000

Zdravím.

[...omlouvám se, ale nemám čas přepisovat špatnou češtinu, kterou zkomolil
poštovní klient původního odesilatele...]

   > s týmto si dovolím nesúhlasi<< a dodám u3/4 len dve slová: Display
   > PostScript.

Vážený kolego, mohl byste mi prosím prozradit nějakou Open Source implementaci
Display Postscriptu, která nemá problémy s autorskými právy a je _použitelná_?
Tj. použitelná nejenom v naší zemi, ale např. v Číně? Např. ani XFree 3.9.17
nemá standardně obsaženu podporu pro DPS kvůli licenčním nejasnostem. Jediný
rozumný systém, který má podporu DPS implementovánu je (pokud je mi známo)
NextSTEP, který je IMHO mrtvý (tím samozřejmě nechci říci, že by to byl systém
špatný, ty černá škatulky měly něco do sebe :-).

Možná byste ta dvě slova mohl trochu rozvést ať je o čem polemizovat, takhle
to opravdu nemá smysl.

   > BTW potreboval by som poradi<<, ako sa dá ovplyvni<< metrika TeXových
   > fontov, niektoré slovenské znaky, ako i,<<,u majú definovanú odlišnú
   > šírku ako im zodpovedajúce písmená bez diakritiky a takto vysádzaný text
   > vyzerá dos<< otrasne. Týka sa to CM aj BlueSky fontov... pou3/4ívam TeX z
   > RedHat-u 6.0

Napište na cstex na cs.felk.cvut.cz. Jinak můžete použít fontinst, tftopl a poté
zpět apod. Viz manuálové stránky.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz