Cesky tisk - uvaha

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pátek Leden 28 02:48:22 CET 2000

>    > PostScript.
>
> Vážený kolego, mohl byste mi prosím prozradit nějakou Open Source implementaci
> Display Postscriptu, která nemá problémy s autorskými právy a je _použitelná_?
> Tj. použitelná nejenom v naší zemi, ale např. v Číně? Např. ani XFree 3.9.17
> nemá standardně obsaženu podporu pro DPS kvůli licenčním nejasnostem. Jediný
> rozumný systém, který má podporu DPS implementovánu je (pokud je mi známo)
> NextSTEP, který je IMHO mrtvý

ha
az natolko mrtvy ze to kupil aplle a jeho nova verzia OS je postavena na
BSD s upravenym prostredim openstep a nejakymi runtime pre macbin
mimo ine je macos x vraj vyvyjany do buducnosti aj pre pc takze sa asi
mame na co tesit... ;)
pre linux to sice asi nie je dobra sprava (na dzonyho dopadla sprska
kamenov od pravovernych... ;) co sa tyka desktopov
v kazdom pripade je to prinos a myslim ze kazdy kto chce objektivne to co
je dobre (ked nie najlepsie) do stroja musi o tom aspon pouvazovat
je o tom pekny clanok v chipe a niekolko dalsich na publicsource.apple.com