Konfiguracia wu-ftpd

Pavel Chalmoviansky chalmo na fmph.uniba.sk
Pátek Leden 28 10:19:39 CET 2000

On Thu, 27 Jan 2000, Pavel Reznicek wrote:

> user anonymous se loguje bez hesla(resp nemusi zadne znat)
> vy chcete, aby se vas uzivatel xyz mohl logovat na ftp bez hesla a jinak
> aby mel normalni ucet??
Problem je takyto: Mame niekolko ftp kont (pod inymy systemami), na ktore sa
uzivatelia prihlasuju anonymne pod menom xyz a potreboval by som vytvorit dalsie
pod nasim serverom. Ja teda chcem, aby sa mohli ludia zvonku prihlasit na serevr
ako xyz anonymne (kvoli jednotnosti) a pritom uzivatel xyz na tom serveri nemusi
mat ucet (ale moze). Problem je, ze neviem, ako zariadit, aby aj username xyz
bral ftp server ako anonymous uzivatela.

Da sa to vobec pod wu_ftpd? Dufam, ze hej.

Hadam som to objasnil
Chalmo

> 						./S

   Department of Geometry               http://www.uniba.sk/~chalmo
   Faculty of Mathematics and Physics   chalmo na fmph.uniba.sk
   Comenius University                  ICQ: 62400065
   Bratislava                           +421-7-65427960 (secretary)
   Slovakia                             +421-7-65425800 ext. 229