Konfiguracia wu-ftpd

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pátek Leden 28 11:04:30 CET 2000

Myslite vytvorit uzivatele bez hesla? Proc ne...jenom mu zakazte jiny
pristup (treba do /etc/passwd mu dejte jako shell /bin/false). To by
melo stacit...

Ja mam jiny problem... potrebuju nakonfigurovat wu-ftpd tak, aby
uzivatel nemohl uploadovat jinam nez do urciteho adresare ve svem $HOME
a aby z nej nemohl downloadovat. Myslel jsem, ze na to staci tohle:

guestuser pokus
class spec guest *
class   all   real,guest,anonymous  *

noretrieve relative / class=spec
upload relative / * class=spec no
upload relative /www class=spec yes pokus pokus 0224 0777

...a ono ne :-( Ten upload se mi proste nedari omezit...zkousel to
nekdo? Mam wu-ftpd 2.6.0.

Pavel Chalmoviansky wrote:

> Problem je takyto: Mame niekolko ftp kont (pod inymy systemami), na ktore sa
> uzivatelia prihlasuju anonymne pod menom xyz a potreboval by som vytvorit dalsie
> pod nasim serverom. Ja teda chcem, aby sa mohli ludia zvonku prihlasit na serevr
> ako xyz anonymne (kvoli jednotnosti) a pritom uzivatel xyz na tom serveri nemusi
> mat ucet (ale moze). Problem je, ze neviem, ako zariadit, aby aj username xyz
> bral ftp server ako anonymous uzivatela.
>
> Da sa to vobec pod wu_ftpd? Dufam, ze hej.

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/