OT: routing posty pro domenu III. radu

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Leden 28 13:18:51 CET 2000

Zdravim

a omlouvam se za OT (asi pristoupim na Peakovu metodu a jako pokani
zodpovim dva zacatecnicke dotazy :), ale resim jeden problemek s
nastavenim DNS, se kterym sinevim rady.

Mam domenu 2. radu evropy.cz a v ni domenu III. radu srdce. Potrebuju
zajistit, aby se posta pro ... na srdce.evropy.cz dorucovala na zakaznikuv
mail server. Problem je, ze srdce.evropy.cz je pouze CNAME a tak nelze
definovat MX zaznam (srdce... has CNAME and other data, rika bind).
Myslel jsem, ze se v tomto pripade bude dorucovat podle "hlavniho" MX
zaznamu, ale zjevne jsem se mylil. MTA se snazi postu dorucit na server,
na nejz je srdce.evropy.cz CNAME.

Chtel bych se zeptat povolanejsich, jestli je tato kombinace nejak
resitelna (krome ziskani dalsi IP adresy od providera a pouziti A
recordu). Asi neni tolerovane udelat v takovem pripade Acko na stejnou
IP a mit holt nekonzistentni PTR, ze?

Diky a jeste jednou sorry za OT.

S pozdravem