Cesky tisk - uvaha

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Leden 28 13:03:58 CET 2000

Josef Vogeltanz <JoVogeltanz na dop.skoda.cz> wrote:
> Mam-li mluvit sam za sebe (RH 6.1cz), jde me spolehlive cestina z:
> LyX, klyx, kedit (pomoci filtru a2ps), netscape (ogonkify), StarOffice 5.1,
> z ASCII textu (pomoci filtru a2ps)

Hmm. Opakuji priblizne po jedenacte: Tisk z netscape pres ogonfiky
(spolehlive) NEFUNGUJE. Podivejte se do archivu konference, treba tam
najdete ukazkove HTML, ktere nazorne demonstruje nefunkcnost.

A jak lze ve StarOffice vyrobit ceske uvozovky dole? Pokud to nelze,
pak ani u StarOffice nechapu, jak muze nekdo mit dojem, ze jej lze
pouzivat pro solidni cesky tisk.

A mne uz nezbyva nic jineho, nez jen kroutit hlavou...

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science