OT: Inzerat BSA

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Leden 28 12:58:09 CET 2000

Hi!

> Uz jste videli inzerat BSA? Vysel ted 2x v CW:
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> PRISLI JSTE O ZAMESTNANI?
> BSA
> Mnoho pracovnich mist ma v Ceske republice na svedomi softwarove
> piratstvi!

Jo. A 50% dalsich pracovnich mist by zmizelo kdyby se software
piratsky nekopiroval.

> Znate ve svem okoli nekoho, kdo pouziva nelegalni software
> (zkopirovane verze bez radne zaplacenych licenci)?
> Kontaktujte ihned nasi horkou linku spolecnosti BSA, ktera bojuje proti sw
> piratstvi:!
>
> Pamatujte, ze softwarove piratstvi zpusobuje v CR MILIARDOVE danove
> uniky!

Pmatujte ze dodrzovani autorskych prav by zpusobilo krachy 50% vsech
podniku!

								Pavel
PS: Proste proto ze autorska prava tak jak jsou se v podstate
dodrzovat nedaji. Priklad? Na notebooku byla nainstalovana MS-Wokna. S
legalni licenci od vyrobce. Znicila se. Ptal jsem se firmy *** co s
tim mam udelat, a doporucili my zkopirovat si instalaci z druheho
stejneho notebooku. JENZE TO BY SAMOZREJME NEBYLO LEGALNI, ja jsem
sice licenci mel ale zkopirovana wokna by mela jina seriova cisla
etc.
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents me at discuss na linmodems.org