OT: Inzerat BSA

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Leden 28 22:26:23 CET 2000

> Jo. A 50% dalsich pracovnich mist by zmizelo kdyby se software
> piratsky nekopiroval.

	IMHO vice, ktrey podnik ma kazde 3 roky na upgrade SW a potazmo i HW
pro 80% svych kapacit?

> PS: Proste proto ze autorska prava tak jak jsou se v podstate
> dodrzovat nedaji. Priklad? Na notebooku byla nainstalovana MS-Wokna. S
> legalni licenci od vyrobce. Znicila se. Ptal jsem se firmy *** co s
> tim mam udelat, a doporucili my zkopirovat si instalaci z druheho
> stejneho notebooku. JENZE TO BY SAMOZREJME NEBYLO LEGALNI, ja jsem

	Tady si myslim je hlavne pochybeni dodavatele notebooku - pokud dodal
MS-Windows s licenci (original s ochr. vecmi), pak mel dodat i CD na
jehoz obalu by seriove cislo bylo => muzete si to kdykoli nainstalovat a
dokonce vlastnimi prostredky udelat 1 (slovy JEDNU) kopii tohoto CD pro
ucely archivace.

	Mozna se budete divit, ale co se tyka licenci a autorskych prav, tak s
cistym stitem rozhodne alespon drive nevychazely ani firmy jako
Autocont, prestoze se tak vzdy tvarili. Moc dobre vim o dodavce pocitacu
(o nekalych praktikach Autocontu nyni nespekulujme) v roce tusim 1995 (v
te dobe dobre zavedena firma s cca 5-ti letou tradici) pro Prostejovsky
podmin Gala Prostejov.

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz