Inzerat BSA

Martin Caslavsky mcaslavsky na macroware.cz
Pátek Leden 28 22:58:30 CET 2000

>Velmi by me zajimalo, co vas vedlo k realizaci TAKOVEHOTO projektu. Je
>mi jasny ucel a snaha samotne BSA a zatim to slo dostupnymi legalnimi a
>moralnimi prostredky. Ale opravdu nechapu tohle.

Nerozumim. Co Vam prijde na kampani nelegalni?

>Zacinam vas totiz podezrivat ze schizofrenie, protoze na jedne strane
>horlite za moralni hodnoty a na druhe strane se uchylujete k tem
>nejamoralnejsim zpusobum, kdy nejen ze se snazite vyuzit ale dokonce
>nabadate k pomstychtivosti (to neni vlastnost svedci o slusnosti) a
>jeste navic lidem primo lzete, protoze v nich vzbuzujete pocit, ze oni
>doplatili na softwarove piratstvi. Tohle prece neni postoj vyspele a
>celistve osobnosti, pokud to neni primo podvodnik, jehoz dennim chlebem
>je lhat lidem aby je vyuzil.

Obavam se, ze jste nepochopil roli nasi spolecnosti v tomto projektu. My
zajistujeme technicky background, nic vic, nic min. Nevymslel jsem strategii
ani texty, nikomu nelzu.
Myslim si, ze kdo krade (software) ma byt po zasluze potrestan. Je mi jedno
jak se na nej prijde. Je zlodej a basta.
To ze zlodeje (vraha, nasilnika,..) nekdo ohlasi by melo byt pravidlem.

>Kdyz jsem videl onu stranku poprve, aniz bych cetl vas mail, tak prvni
>moje reakce na to co jsem videl byla, ze tohle udelala zcela urcite
>nejaka particka vyderacu, ktera na zaklade bonzu "ukrivdenych" bude
>vidirat jejich byvale zamestnavatele.

:)

>Jestli nejste schopen dostatecne vysvetlit zpusob jakym onen "projekt"
>vedete, jste u me pouze prachsprosty podvodnik a clovek schopny temer
>cehokoliv pro svuj prospech.

Staci Vam me vysvetleni? Jde o klienta, ne o muj napad. Klientova firma je
legalni, taktez jeji konani je v naprostem souladu se zakonem (narozdil od
tech, proti kterym je tato kampan zamerena), coz se ovsem tyka naprosto
vsech klientu, na to dbame.

Je mi lito, ze me soudite (nechapu proc) bez toho abyste o me nebo cele
zalezitosti vedel neco podrobnejsiho.

                            Martin Caslavsky
= mcaslavsky na macroware.cz == tel. 0603 872477 =
= MACROWARE s.r.o.   http://www.macroware.cz  =
==========    Vas WEB na nasi hlavu     =======