Inzerat BSA

Vaclav Slavik v.slavik na volny.cz
Sobota Leden 29 13:32:53 CET 2000

> Nebo "Pamatujte, ze softwarove piratstvi zpusobuje v CR MILIARDOVE
> danove uniky!" - to je naprosty nesmysl. Kde by se ty miliardy vzaly? :)
> Osobne si navic myslim, ze neexistence softwaroveho piratstvi by ve svem
> dusledku vybrane dane snizila.

Presne tak. To s temi danovymi uniky mi prijde jako pekna
blbost samo o sobe: danovy unik preci je, kdyz nekdo
nezaplati dan. Kdyz ukradnu software, tak ta firma _neziska_
penize a tedy z nich nemuze odvest dan, cili danovy unik to
neni. A kdyz bych si ten software koupil, tak _ja_ z toho
preci dane taky platit nebudu, cili zase nic neunika. Proste
jak uz tady rekla spousta lidi, lziva kampan, ktera si
zaslouzi zalobu. To, ze piratstvi je svinstvo, to je jina
vec.

mejte se
VS