Inzerat BSA

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Neděle Leden 30 08:30:13 CET 2000

> Presne tak. To s temi danovymi uniky mi prijde jako pekna
> blbost samo o sobe: danovy unik preci je, kdyz nekdo
> nezaplati dan. Kdyz ukradnu software, tak ta firma _neziska_
> penize a tedy z nich nemuze odvest dan, cili danovy unik to
> neni. A kdyz bych si ten software koupil, tak _ja_ z toho
> preci dane taky platit nebudu, cili zase nic neunika. Proste

Noo... ale keby sa dotycny SW kupil, dodavatel svoj prijem zdani...

> jak uz tady rekla spousta lidi, lziva kampan, ktera si
> zaslouzi zalobu. To, ze piratstvi je svinstvo, to je jina
> vec.

Som velmi presvedcivo za. Ale na druhu stranu zoberme si priklad z nasich
zemi...
Mam prepress studio, robime na MACoch. Ked som zacinal, kupil som PageMaker,
Illustrator, Photoshop, ATM, a dalsi soft. Ku skeneru som kupil SilverFast a
zistil som,
ze v tom je skoro 400.000 korun pricom by to mal v konecnom dosledku
zaplatit zakaznik
v cenach poskytnutych sluzieb. A teraz si zoberme konkurenciu od susedov.
Robia na PC
s ukradnutym SW. A vysledok? Ceny _musia_ byt porovnatelne (ak niekomu
poviem, ze
za hodinu sahzby chcem raz tolko ako konkurencia na 99% sa mi podakuje a vo
dverach sa
otoci... A BSA ako strasiak zatial nefunguje moc spolahlivo. Takze ten
Corel, ktory potrtebujem
len na prevod toho, co potrebujem skonvertovat to Illustratoru a na nic ine
tiez nekupim a len
si ho okopirujem... Toto je konstatovanie z praxe...

Prijemny den :-)

Vlado