Konfiguracia wu-ftpd

Pavel Chalmoviansky chalmo na fmph.uniba.sk
Sobota Leden 29 18:37:57 CET 2000

V konferencii venovanej wu-ftpd mi odpovedali, ze by som musel zmenit zdrojaky,
to znamena, ze to nejde nakonfigurovat.

Samozrejme, ze vsetky vase navody funguju, ale nie tak, ako som chcel. Takze som
to vyriesil novym daemonom - proftpd. Tam to ide bez problemov nakonfigurovat.

Chalmo

On Sat, 29 Jan 2000, Martin Proks wrote:

> alias nevim, ale ja jsem pridal do /etc/passwd
>
> noname:x:602:600:Anonymni usr na FTP:/mnt/disk/ftp/./pub:/bin/false
>
> a v /etc/shadow jsem vymazal heslo
>
> noname::10981:0:99999:7:::
>
> a funguje to perfektne. Pri prihlaseni na noname to sice napise Password: a
> ceka, ale odentruju a sem tam. Bez hesla.
>
> --
> Martin Proks
> e-mail: proks na marian.fsik.cvut.cz

   Department of Geometry               http://www.uniba.sk/~chalmo
   Faculty of Mathematics and Physics   chalmo na fmph.uniba.sk
   Comenius University
   Bratislava                           +421-7-65427960 (secretary)
   Slovakia                             +421-7-65425800 ext. 229