Konfiguracia wu-ftpd

Martin Proks proks na marian.fsik.cvut.cz
Sobota Leden 29 02:36:44 CET 2000

Pavel Chalmoviansky wrote:

> Zda sa, ze to nestaci. Heslo som sice zmenil na prazdne, ale stale ho po mne pri
> logovani do FTP ziada.
>
> Neda sa urobit nejaky alias na uzivatela alebo nieco podobne?

alias nevim, ale ja jsem pridal do /etc/passwd

noname:x:602:600:Anonymni usr na FTP:/mnt/disk/ftp/./pub:/bin/false

a v /etc/shadow jsem vymazal heslo

noname::10981:0:99999:7:::

a funguje to perfektne. Pri prihlaseni na noname to sice napise Password: a
ceka, ale odentruju a sem tam. Bez hesla.

--
Martin Proks
e-mail: proks na marian.fsik.cvut.cz