OT: Inzerat BSA

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Leden 29 18:52:42 CET 2000

On Fri, 28 Jan 2000, Pavel Machek wrote:

> PS: Proste proto ze autorska prava tak jak jsou se v podstate
> dodrzovat nedaji. Priklad? Na notebooku byla nainstalovana MS-Wokna. S
> legalni licenci od vyrobce. Znicila se. Ptal jsem se firmy *** co s
> tim mam udelat, a doporucili my zkopirovat si instalaci z druheho
> stejneho notebooku. JENZE TO BY SAMOZREJME NEBYLO LEGALNI, ja jsem
> sice licenci mel ale zkopirovana wokna by mela jina seriova cisla
> etc.

To ovsem zalezi na solidnsti dodavatele. Mel jsem tenhle problem u COMPAQ
notebooku a uplne normalne jsem pres zastoupeni COMPAQ dostal instalacni
diskety jejich windows !bez licence!. Meli je primo pro tyhle ucely.

Jinak samozrejme je mozne nez zacnete notebook pouzivat poridit kopii.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.