FAQ o ceskem autorskem pravu pocitacovem

Matej Cepl CeplM na seznam.cz
Neděle Leden 30 00:08:03 CET 2000

Dobry den,

jsem pravnik zabyvajici se autorskym pravem a jako takovy jsem
sepsal nekolik clanku o pravni ochrane pocitacovych programu
obecne a o volnych licencich konkretne (nyni dostupnych na
http://www.volny.cz/cepls/ ). Nekolik jejich ctenaru me nasledne
trochu vytykalo, ze ty clanky jsou pro programatora malo konkretni a
nejsou z nich dostatecne jasne prakticke zavery, ze jim tyhle clanky
pripadaly moc teoreticke.

Doznavam, jsou teoreticke (byly psane spise pro pravniky nez pro
programatory), a abych to napravil, tak bych docela rad udelal a
udrzoval nejaky FAQ o pravnich otazkach souvisejicich s pocitacovym
pravem.

Abych ale mohl delat FAQ tak potrebuji nejake otazky.

Proto hledam dobrovolniky, kteri by

-   si prectli alespon nektere z tech clanku (anglicka verze rozboru
    volnych licenci je pozdejsi a prepracovana) a

--  pokud budou mit nejake otazky nebo v necem nejasno, aby mi
    zaslali _jakekoli_ svoje otazky na moji osobni adresu nebo do
    freesoft na freesoft.cz (nejsem subscribnut v linux na linux.cz, proto
    kdyz tak prosim o Cc:)

--  pokusim se na ne co nejrychlejsi odpovedet na jednak pravidelne
    posilat FAQ do listu a vystavit na strance.

Dekuji za jakoukoli otazku, pripominku, namet, nadavky, cokoli.

				Hezky den

								Matej Cepl