Inzerat BSA

Martin Caslavsky mcaslavsky na macroware.cz
Sobota Leden 29 22:37:36 CET 2000

>Napriklad tvrzeni, ze "zkopirovane verze bez radne zaplacenych licenci"
>je kradeny software.

Lehce uvadite v omyl: to tvrzeni zni, ze "... znate ... nekoho, kdo pouziva
nelegalni software (zkopirovane verze....)". Samozrejme, kdyz z toho
vytrhnete to nelegalni software, dostava to hned jiny smysl. Koukam, ze se
Vam zalibilo "ucel sveti prostredky".

>Nejsem pravnik, a klidny az tak byt nemuzu, kdyz vidim, jak nekdo cilene

Slovem "zklidnit" jsem myslel nevyhrozovat zalobou.
BTW nemusite byt pravnik, aby jste se mohl domahat spravedlnosti u soudu.
Ale to, jak z toho couvate o necem svedci. Nemate na to jit je zazalovat, je
to trochu neco jineho nez tlachy v nejake konferenci nebo u piva, ze?

>mate verejnost. Mrzi me, ze jim v tom (za penize) pomahate, ale to je
>hlavne Vas problem a Vaseho svedomi.

Kdybych mel vyhodit kazdeho klienta, ktery v reklame (o cemz komercni weby
jsou) jenom trochu pribarvuje, nevim, kdo mi zustane.
Vase apriorni vysazenost na MS a veci souvisejici je zjevna, budete tak
statecne bojovat i proti praskum, ktere vzdor reklame bajecne neperou?

                            Martin Caslavsky
= mcaslavsky na macroware.cz == tel. 0603 872477 =
= MACROWARE s.r.o.   http://www.macroware.cz  =
==========    Vas WEB na nasi hlavu     =======