Instalace RH6.1 (was: Mam problem)

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Neděle Leden 30 18:10:40 CET 2000

0A4h wrote:

> Chtel bych si installnout Linux, ale porad ne a ne to jit...
>
> Skousel jsem ho instalovat u sebe doma (Red Hat 6.1), ale
> tak aby chodilo aspon LILO se mi povedlo asi pri tricate
> instalaci :-) (Ten instalator obsahuje strasne moc chyb...).
> Jenze vidim akorat hlasku Linux loading..... a to je vse. U
> kamarada jsem to skousel na jeho kompu se svym diskem. Tam
> jsem se dostal podstatne dal. Skoncil jsem na kernel
> panic...
> Poradte prosiiimmmm....

Prosit nemusite. Ale napiste prosim vic informaci o tom, kdy vam
instalace zkrachovala atd. Napiste toho co nejvic.

Hlasky ktere se pohybuji prilis rychle po obrazovce pri bootu lze
_myslim_ zastavit pomoci sroll-lock nebo ctrl-s, a znovu pustit pomoci
scroll-lock nebo ctrl-q.

Jinak doporucuji vykaslat se na grafickou instalaci a delat instalaci v
textovem rezimu. Protoze graficka instalace ma v RH6.1 nekolik dost
podstatnych chyb.

--
Milos Prudek