Mam problem S INSTALACIOU LINUXU

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Neděle Leden 30 22:17:44 CET 2000

Kto by nemal problemy...

Ale teraz vazne.

BOLO BY DOBRE DO SUBJEKTU UVIEST AKY PROBLEM
KTO MA, AK NEMAM PROBLEM ASI SA NEBUDEM
PYTAT. A ak si precitam META-FAQ tam o tom cosi bude...

Ak je tato reakcia tvrda tak sa ospravedlnujem, ale on ten
subjekt asi na cosi je. Skuste sa pozriet do archivu, kolko
takychto subjektov tam bude. A o com ten prispevok je????

A teraz k veci...

> Chtel bych si installnout Linux, ale porad ne a ne to jit...
Za normalnych okolnosti sa povoli bootovanie z CD ROM
nabootuje sa a instalacia bezi bezproblemovo...

Chtel jsem ho instalovat u sebe doma (Red Hat 6.1), ale
> tak aby chodilo aspon LILO se mi povedlo asi pri tricate
No, aspon treba naznacit v com bol problem, mne to tu islo
pred hodinou na prvy pokus...

> instalaci :-) (Ten instalator obsahuje strasne moc chyb...).

Moze byt, na zaciatku instalacie sa da zvolit aj instalacia
v textovom rezime a ta sice neni okienkova (a chyba aj
popis balikov pri vyberovej instalacii), ale vyzera byt na 90%
povodna, zo starsich RH.

> Jenze vidim akorat hlasku Linux loading..... a to je vse. U
> kamarada jsem to skousel na jeho kompu se svym diskem. Tam
> jsem se dostal podstatne dal. Skoncil jsem na kernel
> panic...

No, typoval by som na HW problem. Pamate, ... Mozno aj zle
vypalene CD (ale ak sa instalacia z neho predtym podarila,
tak neviem, ale CDcka (a hlavne mechaniky) byvaju nevyspytatelne.
Ak sa to bootovalo s diskiet moze to byt vadna disketa.

Mozno by bolo potrebne problem popisat konkretnejsie...
(Na otazku preco mi nechodi auto sa tiez tazko odpoveda).

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454