Matrox glx a newgart

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Leden 30 20:24:53 CET 2000

Ahojte,

stiahol som si cvs verziu glx z cvs.utah-glx.sourceforge.net,
patchol jadro modulom agpgart a vysledok je:

agpgart: Maximum main memory to use for agp memory: 96M
agpgart: Detected an Intel 440BX Chipset.
agpgart: unable to get memory for graphics translation table.

Padne to na riadku:

    agp_bridge.gatt_table = ioremap_nocache(virt_to_phys(table),
                                    (PAGE_SIZE * (1 << page_order)));

pricom table je c7890000 a page_order 2. Tym padom som
skoncil, toto je uz prilis hlboko na to, aby som vedel
posudit, co sa deje.

V momente ladovania modulu je volnej pamati spusta
(potom sa startuju X a este v nich je 76 MB free),
takze nedostatkom suvislej pamati by to snad byt
nemalo.

V archive glx-dev nie je nic okrem jedneho cloveka,
ktoremu to ani neskompiluje a troch dalsich, ktorym
to chodi :-)

Kym podstupim prihlasovanie sa do zase dalsieho mailing
listu, tak sa spytam tu - nenapada niekoho nieco?

2.2.14 SMP, Abit BP6 (BX chipset), 128 MB RAM, na AGP aperture
size v BIOS-e zda sa nezalezi (skusal som 16, 32, 64 MB),
Matrox G400 s 16 MB pamati.

Zdravi
--
				Stano