Matrox glx a newgart

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Leden 31 16:11:59 CET 2000

Stanislav Meduna wrote:

> Padne to na riadku:
>
>     agp_bridge.gatt_table = ioremap_nocache(virt_to_phys(table),
>                                     (PAGE_SIZE * (1 << page_order)));
>
> pricom table je c7890000 a page_order 2. Tym padom som
> skoncil, toto je uz prilis hlboko na to, aby som vedel
> posudit, co sa deje.
 > Kym podstupim prihlasovanie sa do zase dalsieho mailing
> listu, tak sa spytam tu - nenapada niekoho nieco?
>
> 2.2.14 SMP, Abit BP6 (BX chipset), 128 MB RAM, na AGP aperture
> size v BIOS-e zda sa nezalezi (skusal som 16, 32, 64 MB),
> Matrox G400 s 16 MB pamati.

Hmm jiz delsi dobu toto provozuji zde a nemam s tim zadne problemy
(krome tech co pisu do  glx-dev :) na stejne konfiguraci (snad krome
toho ze to mam 32MB v G400)

Mas spravne zvoleny intel chipset pri sestavovani kernelu  a module
agpgart.
Pouzivam patch z CVS - ma delku 102539b.
Kdyz tak muzeme probrat detaily soukrome.

--
         binary drivers cause sclerosis of the kernel (mark hahn)
  Zdenek Kabelac  http://i.am/kabi/ kabi na i.am {debian.org; fi.muni.cz}