Inzerat BSA (trochu OT)...uz asi moc

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Neděle Leden 30 21:35:16 CET 2000

> Inak, ako je to s pocitom, ak na Vas zakaznik nadava kvoli Vasmu softwaru,
> ktory pada nie pre Vasu chybu (WindowsNeznamAkyZasError:123) ?
> Urcite si mysli, ze si zasluzite svoje peniaze (jemu to nevysvetlite).

	Jen maly prikladek si neodpustim, jsou chybne napsane drivery k Atinam
a to tak, ze pri urcitych definovanych volanich std. Win32 API pro GDI
proste kresli programy uplne hovadiny. Kdyz se vypne kompletne HW
akcelerace, kupodivu vse funguje - vysvetlim svemu odberateli, ze si ma
prenastavit svuj pocitac, pokud pouziva muj program, protoze chyba je
uplne nekde jinde a ze muj SW chybne pracuje pouze za specifickych
podminek (pricemz program splnuje veskera pravidla, korektne vse vola
atd.)?

	Co treba Zoner Calisto - mozna byste se divili, kolik je tam v source
napr. pri tisku konstrukci typu - pokud je to WinXY build ten a ten,
udelej toto, pokud je to winXY build ten a ten zavolej toto... - inu
jednoduse proto, ze zakazniky nezajima, proc to netiskne, ale ze jim
netiskne tento program s jejich tiskarnou, proto se vyvojari musi
uchylovat k temto zbesilostem. V Open source ? - napisu, ze to a to
nefunguje, nekdy behem nekolika hodin, jindy treba po tydnech je patch,
ktery jednoduse prilozim k programu a kazdy, kdo ma zajem ho pouzit si
muze opravit vse nefunkcni, to bohuzel v komernich OS nefunguje...

> Kazdy extremista je vidiet. Ale ty su vsade. Videli ste video o
> prezentacii Billovho najlepsieho OS, ked mu posiel do modrej
> obrazovky...toto bol extrem a poriadne viditelny... (milujem to video :-)

	Video rovnez miluji, skoro jsem mel vzdy pocit, ze to bylo zamerne (jen
chudaci nevedeli, kdy jim to presne (casove) do BBS spadne), kazdy o tom
mluvil, kazdy to chtel videt, proste super reklama a skoro zadara...

	A ostuda Linuxu to neni, je to ostuda lidi, ze mezi sebou strpi nekoho
takoveho a radne na nem neukazou prstem. Linux ma sve meze, neni vhodny
na vsechno, rada lidi ma snahu ty meze posunout, to je prece spravne,
kdyby tomu tak nebylo, pak jsme zustali o OS CP/M a nebyl tu ani DOS ani
UNIX ve sve syrove podobe ani zadny OS, ktery jeste zraje v mozkovych
zavitech snilku...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz