pretaktovanie C366 (long)

Marian Jančár mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Neděle Leden 30 20:49:05 CET 2000

Miroslav BENES wrote:

> 4) Prehrivani CPU
> To je velky problem. Na pretaktovane CPU je treba nasadit poradny
> vetrak, namazat stycne plochy vazelinkou pro lepsi odvadeni tepla a
> pouzit kvalitni vetracek s loziskem. Nekdo doporucuje pouzit velkou
> skrin a pridavnym vetrakem a nuceny obeh vzduchu.
> Taky neni od veci chladit "softwarowe". Pod wokna je na to program,
> ktery zastavi CPU, kdyz beha ve smycce a ceka na udalost. Zmena je
> dost vyrazna - bez nej mi hlasi teplotu CPU okolo 50, s nim pod 40
> stupnu. Pod linuxem by mela mit stejny efekt volba
> [...]

Uplatni se - Linux odjakziva misto behani ve smycce a cekani na udalost
pousti instrukci hlt. CONFIG_APM_CPU_IDLE ma smysl pouze u notebooku,
vypinaji se tim v zavislosti na biosu a nastaveni v setupu dalsi
periferie.

--
Marian Jančár <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz>