Inzerat BSA

P.K. dok13 na bigfoot.com
Pondělí Leden 31 08:57:50 CET 2000

> To mate pravdu. Ale pokud by doslo k nejake soudni pri s firmou, ktera
> Vas bude zalovat napr. za nelegalni pouzivani nebo sireni jejiho
> softu, tak si vzdy bude hrat na usly zisk a cena se bude pohybovat v
> milionech.

ja nemluvim o sireni za ucelem vydelku z tohoto sireni. ***hrat*** na usly
zisk - to je spravny vyraz... tento "usly" zisk totiz neni mozne objektivne
vycislit - stoji zde tvrzeni proti tvrzeni - ja rikam usly zisk je nula protoze ani
ani nikdo z tech kterym jsem to eventuelne dal (zdarma) by si to nikdy
nekoupil a firma tvrdi opak... to ze pripadny soud rozhodne ve prospech
takove firmy je druha vec a souvisi to s mnoha tematy od toho kdo ve
skutecnosti ovlada svet a pro ci ochranu je vlastne stavena legislativa, o
tom, ze bezny jednotlivec nema na deni vubec zadny vliv a ze kdo ma
prachy ma vse a muze vse, zatimco ti ostatni musi drzet hubu a krok, ale
to uz je trochu nad ramec teto konference a jak uz jsem rekl nekde drive,
melo by se tohle tema tady uzavrit, je to humbug o nicem. vsem muzu
poradit jen jedno - davejte si bacha
                                   Petr