GGI (Re: Multihead a Matrox?)

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Leden 31 10:34:24 CET 2000

Zdravim,

> kedy si videl naposledy GGI ?

   Cca pred pul rokem.

> teda pozeram ze o tom vies dost malo. do kernelu sa uz dostalo z projektu ggi
> hned niekolko veci. napr. myslim driver pre permediu, TNT ...

   To samozrejme ano, ale ne s puvodnim GGI interfacem, nybrz s FB interfacem,
a to az kdyz se autori GGI jiz ponekolikrate od vyvojaru kernelu dozvedeli,
ze GGI do kernelu nepujde, protoze <dlouhy-seznam-chyb-v-designu>.

> podla teba je podpora DRI v kerneli ok?

   Detaily jsem si jeste nemel cas prostudovat, nicmene idea mi prijde OK.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"If Windows is User-Friendly, why do you need to read a 426 pages manual?"