Inzerat BSA (trochu OT)...uz asi moc

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Leden 31 11:38:02 CET 2000

Milan Sorm wrote:

> Bohuzel opak je pravdou. Vetsina zakazniku je nespokojena, protoze "ta samba
> uz zase nejede" - dal jsem tam MSWNTS a je po potizich apod.

To je jen otazka toho, kdo co umi. My jsme zase nekolikrat reinstalovali
MSWNTS, az jsme nakonec nainstalovali sambu - a mame pokoj, spokojene
funguje pro 35 uzivatelu. Nehlede na to, ze vubec nevim, jak bych
zprovoznil na NT 37GB IDE disk, ktery neni podporovan BIOSem. Podle
informacni linky Microsoftu NT totiz neumeji pouzit disk, ktery neni
detekovan BIOSem.

Tady bych jeste pripomnel, ze na NT hotline neposkytuje vubec zadnou
podporu.

Jestli jste MCP a instaloval jste uz kdovikolik NT, tak nainstalovat
dalsi neni az takovy problem. Kdybych se ale ja mel stat MCP jenom
proto, aby mi fungoval NT server - to bych musel zmenit profesi.

Zdravi

Petr Soucek