Inzerat BSA (trochu OT)...uz asi moc

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Leden 31 20:58:06 CET 2000

Re: Inzerat BSA (trochu OT)...uz asi moc

> Sun, Jan 30, 2000 ve 11:24:04PM -0000 Petr Novotny napsal:
> # Aha. Takze vase znalosti linuxu konci tim, ze na postu se pouziva
> # sendmail. A ze se edituje /etc/sendmail.cf. Prosim vas, z ktere
> # planety jste prave priletel?
>
> No vim, ze existuji i jine programy, napr. qmail. Ale sendmail je
> nejrozsirenejsi, tudiz jsem pouzival jeho. Az budou RH davat do distribuce
> neco jineho, pak muzeme pouzivat neco jineho.

Pred tim jsem mel pocit, ze Sendmail ==Linux, ted mam pocit, ze
Linux == RedHat. jak to myslite? ;-)

> # Ctyrikrat slozitejsi? Vyhodte cloveka, co to dela. To by lip zvladla
> # moje babicka.
>
> Ze bych se mel propustit ? Proboha, cestinu jsem nerozjel ani po 1 a pul
> roce. To uz je co rict. To i blbec to dokaze ve Windows rychleji.

Priznam se, ze pri lokalizaci Linuxu mam pocit, ze se jedna tak trochu o magii, ale
ruku na srdce: prehanite nebo oprevdu nevite o cem mluvite? Nemyslim to
vubec ve zlem.

> # > Asi ne, zrejme jsem na prednaskach z Marketingu spal :) Ale Linux je ve
> # > srovnani s nasazenim Win* fakt pidisystem.
> #
> # Nasazenim kde?
>
> Temer vsude.

Konkretne, prosim ....

> [...]
> #
> # Chcete poslat programek (normalni exe), ktere vam je i s SP6
> # posle do modre obrazovky? Jeden takovy mam. Pouze vytvari
> # menu...
>
> Hmm, to mi v Linuxu staci i normalni ovladac Maestra2 a pustit na nem MP3.
> Ted zrovna jsem chtel vedle na stroji udelat ssh nekam. Vytuhly Xy tak, ze
> je konzola nepouzitelna. Obcas zase vidam, ze po skoneni Xu se objevi krasne
> svisle modre pruhy a stroj nezbyde nez rebootovat natvrdo. A formatoval jste
> nekdy ZIPku pod Linuxem ? Uz ji zrejme nikdy neprectete.

Hrajete  na body? ;-).
Kolik ma Linux a kolik Windows?

S pozdravem
    Petr Snajdr