Inzerat BSA (trochu OT)

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Leden 31 11:13:44 CET 2000

Milan Sorm wrote:

> Pro Linux jsou ovladace ve forme patchu pro konkretni jadro. Je jen otazkou
> velkeho stesti sehnat prave pro vase jadro patch.

Vetsinou funguje driver na cele rade jader, tj. 2.0 nebo 2.2, neni tedy
treba hledat patch pro zcela konkretni jadro - i kdyz je to nekdy
pohodlnejsi.

 Proc na stare RedHaty
> nesezenu updaty ?

Jak na ktere, na RHL4.2 jsou dulezite updaty (treba bind-8.2.2) delany
porad.

 Pritom upgrade na glibc21 vetsinou znamena ztratu RPM
> databaze. Zase problemy...

Co ma spolecneho RPM databaze s glibc2.1?

> # pise jako ISO-8859-2 a v GUI jako Windows-1250. Proc?
>
> Windozi konzola se pouziva zhruba 1 vterinu do roka (mluvime o NT).
> Staci rict, ze standard je CP1250 a je to. POuziva ho vetsina nyni bezicich
> aplikaci.
No a to je ten prusvih, ze si MS vymyslel kodovani, ktere cpe vsude - a
tim zpusobil prave programatorum i uzivatelum spoustu problemu.
Mezinarodni standard je totiz ISO-8859-2.

> Hydra se de facto nainstaluje a bezi. Zkusil jste rozjet Xterminaly
> bootovane pres NFS (na Linuxu) ? 2-3 dny prace. Alespon pro mne.

I tak si spoctete cenu treba 100 licenci na Hydru a porovnejte s 2-3 dny
prace.

Zdravi

Petr Soucek