Nehraje posledni kousek na CD

Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Pondělí Leden 31 12:26:30 CET 2000

Hana Skoumalova wrote:
> mam nasledujici problem. Na svou pomerne starou masinku (i486 z roku 94
> v temer puvodni konfiguraci) jsem nainstalovala novy linux, distribuci
> Slackware 4. Kdyz si pustim audio CD, nezahraje se mi posledni kousek.
> Zkousela jsem workbone, workman a CD player z KDE a vsechny se chovaji
> stejne. Tvrdi, ze posledni kousek je dlouhy 00:00, ale celkovy cas
> CD-cka ukazuji spravne. V hardwaru to nebude, protoze v DOSu i ve Win
> 3.1 se mi zahraje CD-cko cele a predchozi instalace linuxu (nejaka dost
> obstarozni) taky nezlobila. Tady je kousek z dmesg:
A nemas to IRQ nebo DMA sdilene s jinym zarizenim ?
Ted uz ji nemam, sehnal jsem starsi CSCI vypalovacku, ale zlobila mi
podobne,
kdyz jsem mel na IRQ11 taky videokartu.
--
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz