Nehraje posledni kousek na CD

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Leden 31 12:10:47 CET 2000

Dobry den,

mam nasledujici problem. Na svou pomerne starou masinku (i486 z roku 94
v temer puvodni konfiguraci) jsem nainstalovala novy linux, distribuci
Slackware 4. Kdyz si pustim audio CD, nezahraje se mi posledni kousek.
Zkousela jsem workbone, workman a CD player z KDE a vsechny se chovaji
stejne. Tvrdi, ze posledni kousek je dlouhy 00:00, ale celkovy cas
CD-cka ukazuji spravne. V hardwaru to nebude, protoze v DOSu i ve Win
3.1 se mi zahraje CD-cko cele a predchozi instalace linuxu (nejaka dost
obstarozni) taky nezlobila. Tady je kousek z dmesg:

Linux version 2.2.6 (root na zap) (gcc version 2.7.2.3) #52 Tue Apr 27
17:00:17 CDT 1999
Uniform CDROM driver Revision: 2.54
 mcd: Mitsumi Single Speed CD-ROM at port=0x340, irq=11
Soundblaster audio driver Copyright (C) by Hannu Savolainen 1993-1996
SB 4.11 detected OK (220)

Tusite nekdo, v cem je zavada?

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University