Modemy Well FM-56 PCI 56 int. a Microcom DeskPorte 56k int.

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Pondělí Leden 31 13:55:48 CET 2000

"Míla Kuchta" wrote:

> Zdravim,
>
> Zna nekdo tyto modemy a muze mi tedy zarucit, ze to nejsou nejake softwarove
> (win) modemy. Pokud oba nejsou, kteremu byste dali prednost a proc?
>
> Diky
>
> Mila Kuchta

Interní modemy Well FM-56PCI se vyrábí se třemi čipy - Rockwell (56-PCI-RWS),
Motorola (56-PCI-MT) a Topic (56-PCI-TP). Pouze poslední (FM-56PCI-TP) s čipem
Topic je plně hardwarový (předchozí dva jsou winmodemy) a lze jej používat s
Linuxem. Na http://www.wellmodem.com.tw/en/product/56pci_tp.html je popis jak
tento modem v linuxu zprovoznit. Zatím se mi však nepodařilo zjistit, zda tento
modem lze v ČR koupit popř. jestli je homologován. Pokud by se Vám to podařilo
zjistit, velmi by mě to zajímalo.

--
S pozdravem

Zdeněk Drlík, diplomovaný technik