Jak nahodit redhat ?!@

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Leden 31 14:57:51 CET 2000

Zdravim

zkousel jsem dat na PC novy kernel ale mel jsem nejake problemy s
nahozenim systemu kvuli raidu a tak jsem se rozhodl ze tu raid
partisnu nebudu nahazovat abych se dostal dal. Tak jsem v puvodnim
kernelu (kde vsechno chodilo) editoval joem mtab (ja vim ze jsem mel
editovat fstab) a to tak ze jsem pred prislusnou radku pridal # .

Pak jsem stroj rebootoval a ten reboot uz nedokoncil. Tedy jsem pouzil
reset a od te doby uz nemuzu zpatky. Vse je OK - kdyz nahodim RH z CD
fsck-nu disky , muzu je namontovat - vsechny soubory vidim.
Jenze kdyz necham RH nabootvat (s puvodnim funkcnim kernelem) tak
se dostanu vzdycky na radku -

Remounting root filesystem in read write mode          [ OK ]

a tim koncim dal se nemuzu dostat. Maximalne jeste pred tim probehne
fsck / (kdyz to pred tim vypnu resetem) ale pres tuhle radku se
nedostanu. Nemate napad na cem to muze viset ? Mtab jsem smazal, z fstab
jsem nechal jen / /usr /var a veci kolem /proc ale nic nepomaha ..