Zmenseni objektu pomoci realloc (a Electric Fence)

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Leden 31 20:22:15 CET 2000

On 31 Jan 2000 14:56:41 +0100, Jan Kasprzak wrote:

: Pokud zavolam realloc() a pozaduji velikost objektu zmensit
: (nikoli zvetsit), muze mi realloc() vratit jiny pointer,
: nebo musi zachovat ten puvodni?

Urcite je legalne vratit iny, aj ked sam som sa s tym
este v praxi nestretol. Ak ma alokator pocit, ze mu mensia
fragmentacia stoji za kopirovanie, preco nie?

info ku glibc pise (ku**a, kto vymyslel gnome
help browser, z ktoreho sa neda copy&paste???):

  In several allocation implementations, making a block
  smaller sometimes necessitates copying it, so it can
  fail if no other space is available.

  If the new size you specify is the same as the old size,
  `realloc' is guaranteed to change nothing and return
  the same address that you gave.

Prave programom typu efence sa moze hodit robit taketo cary -
mozu mat inu strategiu mprotect-ov a podobnych trikov
pre bloky rozlicnych velkosti a.p.

Zdravi
--
					Stano