Jak zmenit heslo z win pres sambu

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Leden 31 19:15:48 CET 2000

Minulý týden jsem se též pokoušel z Windows měnit přes sambu obě hesla (změnu
obého přes passwd jsem neřešil) ale výsledek nebyl nijak jednoznačný: se
stejnými údaji jsem se pokoušel znovu a znovu a náhodně jsem byl úspěšný. Něco
jako 5x bez úspěchu, najednou dvakrát úspěšně (pochopitelně s novými údaji),
pak zas nějakou dobu nic, atd.

Domnívám se, že se zasekne při smbpasswd a na passwd už ani nejde. Nicméně
jsem neměl dostatek času na více experimentování.

Slávek.