Jak zmenit heslo z win pres sambu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Leden 30 19:34:47 CET 2000

Zdravim

rozbehal jsem sambu v modu 'encrypt passwd' . Pomoci pam modulu se mi
meni heslo jak v shadow tak v smbpasswd naraz, takze uzivatel nema dve
ruzna hesla. Tedy to funguje v prikazu passwd.

V sambe mam povoleno unix password sync . Zkusil jsem si zmenit heslo z
win prikazem -

 net password \\SERVER user oldpw newpw

tak mi to napise ze zadane heslo je chybne. Udelal jsem si skriptik
ktery jsem podvrhl sambe misto passwd binarky abych zjistil zda se
vubec spousti - a nespousti - tedy sambe se nejak nelibi heslo ktere
dostane (je spravne - overovano vickrat).

Nevite kde by mohla byti chybka ?