GNU licence (Re: Inzerat BSA) - trochu dels

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Leden 31 20:09:35 CET 2000

On 31 Jan 2000 15:16:13 +0100, Jan Kasprzak wrote:

: 	Tohle je nesmysl - na svuj kod si muzete dat jakoukoli licenci
: chcete, treba i vic licenci (viz treba Perl, ten ma dve a uzivatel si
: muze vybrat). Licence je vztah mezi autorem kodu a uzivatelem, cili
: kdyz se rozhodnu jako autor dat nekomu program pod GPL a jinemu
: pod BSD a jinemu za penize se zakazem sireni,

Hmm, a co mam potom urobit s patchom, ktory mi poslal
niekto zo siete? Patch je mozno dvojriadkovy, ale dotycny
nad nim stravil tyzden. Je fer, aby som ho ja akceptoval
a opatchovany kod nadalej siril pod inou licenciou?

GPL je aj podla mna privelmi restriktivna - IMHO ju vela
ludi pouziva proste preto, lebo sa im nechce nic ineho
vymyslat (ostatne napr. xkbsel je pod GPL z rovnakeho
dovodu - osobne je mi srdecne jedno, ci si ho Bill zaradi
do Windoze :-), ale kto ma skumat zavislosti typu
co na to Qt, KDE, gnome, ...). Uznavam, ze ludom,
ktori napisali open source kodu o tri rady viac ako
ja, to jedno byt nemusi...

Zdravi
--
				Stano