Linux Domain & Other

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Leden 31 23:41:51 CET 2000

vpetr na bigfoot.com (vp) writes:

> Existuje standard de facto a de jure (yure??):)) Co se v konferenci o Linuxu
> vsechno neresi za (ne)smysly..
>
> Zeptam se jinak, umi uz Linux neco jako domeny ve Windows NT4? Kdybych ctel
> po nem Active Directory, asi bych chtel moc... (proste nahradit NT server
> Linuxem, nejak jsem to nesledoval posledni leta :)

Tezko muzete chtit po linuxu, aby umel nejaky proprietarni protokol
(Active Directory _neni_ X.500 ani LDAP, ikdyz se to tak snazi
prezentovat).

> A co takhle mailserver na Linuxu, ktery umi SSL, LDAP, IMAP4, NNTP, jak znam
> Linux/Unix, je na to treba 10 demonu, kazdeho patchovat zvlast, za
> instalaci/konfiguraci date skoro stejne $$, jako za Exchange a kdyz vam to
> spadne, nebo to chcete nainstalovat jinam (na jiny stroj s jinym HW),
> zaplatte si konfiguraci znova :))))

Vy chcete vsechny tyto cinnosti strcit do jednoho programu? Znate tu
pohadku o pejskovi a kocicce? A hlavne, jak tomu ubohemu coklovi bylo
strasne spatne?

Co je to "kdyz vam neco spadne"? Samo od sebe nepada nic snad ani ve
Windows (tady se ovsem mohu mylit :).

V podstate staci zazalohovat konfiguracni soubory a pak uz jenom
preinstalovat na jiny stroj a obnovit konfiguracni soubory a jedeme
dal (tedy ve vetsine pripadu).

Brno, Czech Republic